Slider

BÉRSZÁMFEJTÉS/TB ÜGYINTÉZÉS

A bérszámfejtési tevékenységünk magában foglalja az alkalmazottak és az alkalmi, valamint megbízással rendelkező munkavállalók részére kifizetett munkabérek számfejtését, havi bérlista elkészítését, bérkartonok vezetését, táppénzigénylést, egyéb ügyintézést, a NAV felé történő változások (belépő és kilépő dolgozók, stb) bejelentését, valamint a havi, év végi záró bevallások elkészítését a dolgozók nyilatkozata szerint.

A bérelszámolási szolgáltatás keretében elvégzendő feladataink:

  • Teljes körű bér elszámolása
  • Alkalmi munkavállalók bérszámfejtése
  • Havi és év végi bevallások, (alkalmazotti és tulajdonosi)
  • Bérjellegű és nem bérjellegű kifizetések miatti közterhek nyilvántartása
  • Az állami költségvetéssel kapcsolatos elszámolások (cég járulékainak bevallása NAV felé, stb.).
  • Kifizetőhely kapcsán teljes kőrű ügyintézés
  • Cégautó adó nyilvántartása, bevallása